چهارشنبه 21 آذر 1397   00:07:34

samane
دوشنبه 12 تير 1396 ارسال شکایات
سامانه بازرسی و پاسخگویی به شکایات (اداره کل بازرسی وزارت نفت)
 مراحل ثبت شکایت:
مرحله نخست:
مراجعه به پیوند ثبت شکایت.
مرحله دوم:
پر کردن برگ ثبت شکایت (دقت شود که تمامی فیلدهای ستاره‌دار و اجباری باید تکمیل گردد).
مرحله سوم:
ثبت اطلاعات و دریافت کد پیگیری.
پس از پایان ثبت‌نام و دریافت کد پیگیری شما می‌توانید با مراجعه به پیوند پیگیری شکایت از وضعیت حال حاضر شکایت خود، آگاه شوید.
ثبت گزارش:
مراحل ثبت گزارش مانند مراحل ثبت شکایت می باشد با این تفاوت که: • ورود اطلاعات شخصی الزامی نمی باشد. • بجای پیوند ثبت شکایت از پیوند ثبت گزارش استفاده می شود
نکات:
- درصورتی‌که پیش‌تر شکایتی به سازمان بازرسی وزارت نفت ارسال نموده‌اید و پرونده شما در حال رسیدگی است و یا گزارشی ارائه نموده‌اید، از ارسال دوباره شکایت یا گزارش خودداری نمایید و تنها در بخش پیگیری شکایت با ورود شماره پی گیری اقدام به پی گیری نمایید.
- به شکایت‌هایی که دارای اطلاعات کافی و یا مشخصات شکایت‌کننده، ناقص و یا نادرست باشد با در نظر گرفتن اینکه هویت وی احراز نشود، به شکایت ایشان رسیدگی نخواهد شد.
- در صورت تمایل به ارائه گزارش بدون احراز هویت، از بخش گزارش‌ها اقدام فرمایید.
- مسئولیت قانونی اظهار مطالب خلاف واقع، بر عهده شاکی خواهد بود.

ثبت شکایت جدید
















تعداد بازديد اين صفحه: 34977
تعداد بازديد کنندگان سايت: 118732867 تعداد بازديد زيرپورتال: 36091 اين زيرپورتال امروز: 3 سایت در امروز: 103 اين صفحه امروز: 2