سامانه بازرسی و پاسخگویی به شکایات
(اداره کل بازرسی وزارت نفت)

v مراحل ثبت شکایت:

· مرحله نخست:
مراجعه به پیوند ثبت شکایت.
· گام دوم:
پر کردن برگ ثبت شکایت (دقت شود که تمامی فیلدهای ستاره‌دار و اجباری باید تکمیل گردد).
· مرحله سوم:
ثبت اطلاعات و دریافت کد پیگیری.

پس از پایان ثبت‌نام و دریافت کد پیگیری شما می‌توانید با مراجعه به
پیوند پیگیری شکایت از وضعیت حال حاضر شکایت خود، آگاه شوید.


v ثبت گزارش:

مراحل ثبت گزارش مانند مراحل ثبت شکایت می باشد با این تفاوت که:
· ورود اطلاعات شخصی الزامی نمی باشد.
· بجای پیوند ثبت شکایت از پیوند ثبت گزارش استفاده می شود


v نکات:

· درصورتی‌که پیش‌تر شکایتی به سازمان بازرسی وزارت نفت ارسال نموده‌اید و پرونده شما در حال رسیدگی است و یا
گزارشی ارائه نموده‌اید، از ارسال دوباره شکایت یا گزارش خودداری نمایید و تنها در بخش پیگیری شکایت
با ورود شماره پی گیری اقدام به پی گیری نمایید.
· به شکایت‌هایی که دارای اطلاعات کافی و یا مشخصات شکایت‌کننده، ناقص و یا نادرست باشد با در نظر گرفتن اینکه
هویت وی احراز نشود، به شکایت ایشان رسیدگی نخواهد شد.
· در صورت تمایل به ارائه گزارش بدون احراز هویت، از بخش گزارش‌ها اقدام فرمایید.
· مسئولیت قانونی اظهار مطالب خلاف واقع، بر عهده شاکی خواهد بود.