يكشنبه 3 شهريور 1398   16:35:55

سامانه
راه اندازی سامانه پاسخگویی به شکایات وزارت نفت سامانه رسیدگی و پاسخگویی به شکایات وزارت نفت سامانه دریافت و پاسخگویی به شکایات وزارت نفت راه اندازی شد. سامانه دریافت و پاسخگویی به شکایات وزارت نفت راه اندازی شد.
 به گزارش شانا، سامانه دریافت و پاسخگویی به شکایات، انتقادها و پیشنهادهای وزارت نفت به آدرس اینترنتی      http://bazresi-shekayat.mop.ir   راه اندازی شد. این سامانه به‌منظور درج شکایات در سطح وزارت نفت استفاده می‎شود. لینک این سامانه برای سهولت در دسترسی در همه سایت‎ها و پورتا‎های وزارت نفت و شرکت‎های تابعه قرار داده شده است. مراجعه کنندگان پس از پایان ثبت‌نام و دریافت کد پیگیری می‌توانند با مراجعه به پیوند پیگیری شکایت از وضع کنونی شکایت خود، آگاه شوند.
 
رسيدگي به شكايات وزارت نفت
عنوان خدمت رسيدگي به شكايات وزارت نفت
شناسه خدمت 13032214000
نوع خدمت خدمت به شهروندان G2C
شرح خدمت هر شهروند ايراني(شاغل د رصنعت نفت يا شهروند عادي) مي تواند شكايت خود را در سامانه رسيدگي به شكايات ثبت و پيگيري كند.
مدارك لازم براي انجام خدمت بدون مدارك تيز طرح شكايت قابل انجام است، ليكن د رصورت داشتن مستندات، مي توان انها را بصورت فايل در سامانه مزبور آپلود كرد(فرستاد).
قوانين و مقررات بالا دستي بررسي شكايات و ارجاع به هيات تخلفات وزارت نفت/ رياست جمهوري تابع قوانين داخلي وزارت نفت مي باشد.
متوسط مدت زمان ارائه خدمت متغير است از يك روز تا چند ماه


سوالات متداول:
1- آيا شخص درمعرفي خود اجبار دارد؟
پاسخ: خير، شخص مي تواند بصورت ناشناس ثبت شكايت كند ليكن، شكايت از چه ارگاني+ متن شكايت اجباري است، بهتر است شاكي يك شماره تماس جهت پيگيري بازرسين مربوطه ثبت نمايد.
2- آيا امكان ارسال مدارك در سامانه وجود دارد؟
پاسخ: بله در قسمت Browse مي توان مستندات را بصورت فايل انتخاب و ارسال كرد.

بیانیه سطح توافق خدمت
تارنمای اداره كل بازرسي و رسيدگي به شكايات بر مبنای پایداری زیرساخت های ارتباطی بصورت تمام وقت در دسترس متقاضیان گرامی بوده و در صورت بروز هر گونه اشکال و نقص فنی، به متقاضیان گرامی اطلاع رسانی خواهد شد.
 
















تعداد بازديد اين صفحه: 51343
تعداد بازديد کنندگان سايت: 125856646 تعداد بازديد زيرپورتال: 52957 اين زيرپورتال امروز: 85 سایت در امروز: 16378 اين صفحه امروز: 83